Monday, January 9, 2012

::Desprate Housewives @ Weekend::

Salam...

Sempena ketiadaan suami aku utk beberapa hari ni, maka as a desprates housewives aku telah mengatur parti secara sopan bersama teman2 seperjuangan ku yg bertempat d umah aku sendiri... tujuan pertemuan tak lain tak bukan hanyalah semata2 nk mengeratkan tali silaturahim selain berhot gosip... ngeh3x...

Selain tu, dh alang2 ade kat umah aku, kitaorg pun g lah wat lawatan tapak ke beberapa umah kengkwn lain yg berhampiran iaitu junior aku si emaiana n Mak Izz...

Malas nk citer byk, ape kate kite layan jer gambo2 ni...

Tersepit antara dua peha mantap...

Hero & heroin berkemas kat umah Emai...

Mentera darah kat umah emai...

Mencekik lg kat umah Mak Izz...

Yg ni plak aku masak special utk diaorg...

Antara desprate housewives... ngeh3x...

Siap korang jap lg Angry Bird dtg... ^___^

Semua tomei...

InsyaAllah, plan lepas ni kami nak wat pot luck n cuba nk kumpulkan seramai umat Muhammad yg boleh... Barulah syok... tp kalau wat lg lepas ni tak de lah di panggil Forum Desprate Housewives lg coz time tu nk involve skali Encik2 suami... ^___^

6 comments:

  1. ake ke ke..suka betul bab mentera darah dan mencekik...sebab tu la peha masing2 mantap2 belaka....

    ReplyDelete
  2. hehehehe... peha ni mmg mantap sejak azali... tak leh nk di apa2 kn dh...

    ReplyDelete
  3. hehehehe... peha ni mmg mantap sejak azali... tak leh nk di apa2 kn dh...

    ReplyDelete
  4. tahulah peha mantap tp xyahla ulang komen 2x cik lela oi. woh kalo encik2 suami join skali rs mau roboh kut apartment2 sekalian. atau.... kita pilih rumah teres 2 tingkat sebagai host? kuikui.....

    thanks adik2 non dan kakak non sudi dtg rumah Mak Izz walaupun dh mlm gituk. lain kali kta wt program lg ek!

    ReplyDelete
  5. wow!! kalau bab ada mkn free yg sedap2... aku pun sanggup nak join kelab...
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Mak Izz : hahahahaha... acik lela tak perasan plak komen tu jd dua kali.... mmg betul2 mantap tu...

    Umah teres 2 tingkat?? SETUJU 200%...

    Wak Jonni : tp ni kelab org2 mude jer... wak kn dh tua... ngeh3x...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™