Tuesday, January 31, 2012

::Annoying::

Salam...

Eiii... tetibe plak aku rasa nak berhangin satu badan... aku tak suke tul dgn org yg wat keje separuh jalan ni... asyik2 nk mintak tlg aku jer nk settlekan... kalau setakat sekali dua tak pe... ni acapkali bile di beri tugas, aku gak yg kene find out everythings... ko tu gaji dh lh beso drp aku... bile kat ofis asyik online sana sini... FB 24 hours asyik duk mengadap... sudahnya aku yg jd mangsa...

Mlm ni bos aku dh touch down... so byk lg rutin harian yg perlu aku settlekan... yg mangkuk ni plak bile nk terberak br nk cr lubang... semua benda nk wat last minit... masuk dh lh ikut suke ati mak bapak dia... stress aku mcm ni tau... sgt tak adil aku rasa... kat cni kebanyakkannya yg bergaji besar lbh byk bergoyang kaki dr wat keje... ikan2 bilis yg kat bwh ni gak yg jadi mangsa...

Bile keje tgh bertimbun, ikut suka ati dia jer amik cuti secara mengejut dgn alasan "Gua tgh stress... tlg jgn kacau"... eii, kalau ikut mulut aku yg tak bape nk ade insurans ni, lame dh aku blasah mamat ni tau... kecik beso, kecik beso jer aku tgk dia ni....


8 comments:

  1. sekehh jer mamat tu..ni mesti mamat yg kawin ngan ehem2 kat tibi 1 kan kan kan

    ReplyDelete
  2. kalo ikut hati, lbh dari tu nk sy buat...

    ReplyDelete
  3. ingt ikn bilis 2 klu goreng xsedap ker ha???!!! ehhhh... =)

    ReplyDelete
  4. dh goreng pastu taruk kicap n cili padi... mcm tu ke???

    Aku smack down nk??

    ReplyDelete
  5. huhu.. saya baca pun hangin dibuatnya...
    *azalea, tak singgah blog kite ari ni?
    bz yea? tercari-cari kamu..rupanya... tgh angin bertiup kencang di sini, heeee~ cheer up okey darling...

    ReplyDelete
  6. Hehehehe... sat gi I singgah okey... Angin kencang di selangi ribut taufan tgh melanda kat cni.... ^___^

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™