Friday, November 30, 2012

~~Sesal Dulu Pendapatan~~



Cincin kat atas tu adalah cincin kahwin arwah mak dgn bapak aku yg mana telah berusia 30 tahun.. bile mak tak de, aku lah yg amik.. kononnya aku lh yg paling layak di antara adik beradik yg ade.. muahahaha.. sgt tamak aku ni..
 
Tapi, sayang seribu kali sayang.. perasan tak sebijik batu dia dh tanggal? 2 weeks ago aku gatal tangan nak pakai cincin ni g ofis.. setiap masa aku belek2 cincin ni.. bile belek2 tu, of coz lah teringat kat arwah mak.. rasa sayu jer hati bile mengenangkan saat2 manis bersama arwah..
 
Sangkaan aku meleset.. Aku sangka kan panas sampai ke petang, rupanya gerimis mengundang plak di waktu panas terik.. tetibe, bile petang sebelum aku balik, aku tgk sebijik batu dh tak de.. argghh!! tension aku.. dah lah batu tu nipis.. cari2 mmg tak jumpa lah kan..
 
Ape blh buat.. nasi dah jadi bubur.. terkilan rasa.. menyesal plak aku pakai cincin tu... 30 tahun benda tu elok jer dlm simpanan.. sampai kat aku, tak sampai 6 jam dh jahanam..
 
Sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunany..
 
 
 

2 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™