Wednesday, November 21, 2012

~~Hepi 3rd Anniversary~~

Tanggal 21 Nov 2009, adalah tarikh keramat yang tak kan dapat di lupakan sampai bile2.. Alhamdulillah, syukur kepada yang maha esa kerana takdir telah menemukan kami 8 tahun yg lalu.. aku bersyukur dgn ketentuan ini.. Terima kasih juga kepada kedua ibu bapa di kedua2 belah pihak yg merestui hubungan ini.. diam tak diam, dah masuk tahun ketiga kami melayarai bahtera perkahwinan ini..

Setiap apa yg berlaku dlm rumah tangga secara sengaja atau tidak telah membuatkan kami lebih matang untuk mengharungi kehidupan di hari mendatang.. terima kasih suami di atas setiap teguran, nasihat dan tunjuk ajar yg sukar utk isteri mu ini peroleh di luar sana..

Alhamdulillah, ayg bersyukur dgn keluarga bahagia yg kita ada sekarang ni bang.. walaupun masih berdua, tp kita sentiasa di kelilingi dgn ahli keluarga yang sgt2 memberi keterujaan utk kita meneruskan hidup.. begitu juga dgn kwn2.. Alhamdulillah.. ini lah kurniaan terhebat daripadaNya...

Semalam petang blk awal ckit sbb nk main masak2 kat dapur.. dgn di bantu bibik, maka hidangan yg tersedia mlm td, adalah...

Ketam bercili n sayur campur..

Hepi 3rd anniversary for us..

Hadiah kami untuk ulangtahun ke-3..
Passport?? ^__^
Yup! kami nk g vacation.. tak sabarnya nk tunggu  bln dpn...



4 comments:

  1. ble ni..ble?? hahahaha....hepi annivesary, wish both of u happy2 n make a wonderful life!! eh...pe yg aku wish ni?? wakakakaka!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ketinggalan keretapi lh beb..dh nk sebulan dah.. hehehehe..

      TQ so much coz mendoakan kami..

      TQ again...

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™