Friday, September 21, 2012

::Air Tangan B4 Sakit::

 
 
Masa cuti 3 hari baru ni, seperti kebiasaannya, kami akan balik ke Sepangnyol.. Memandangkan jadual mak mmg tiap2 minggu penuh, maka mak sub kan tugas memasak dia kat aku... mak kalau tak de kelas, mesti ada gi rewang kat  umah pengantin.. mak mmg org dapur terhangat di pasaran.. lagipun mak n abah skrg kene keje kuat ckit sbb dah tak lama dah, org kg plak kene berkerja keras kat umah mak.... ^___^
 
Sebelum di serang demam, aku telah berkesempatan masuk ke dapur mak utk siapkan makan tengah hari bagi memenuhi perut isi rumah yg lain.. lame dah rasanya aku tak masuk dapur.. bulan puasa tahun ni pun kureng giler dapur aku berasap... lalalalala~~~ penyakit malas dah semakin menular lah tu maknanya...
 
Anyway, kalau dh malas, so lauk yg di masak pun ala kadar jer lah.. yg penting kenyang! ^__^
 
Ikan Keli berlada..
 
Kacang Botol Tumis...
 
Telo Dadar Mayonaise..
 
 

6 comments:

  1. sedapnya ikan keli berlada tu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pun layan erk ikan keli?

      sdp kan..

      Delete
  2. wah sedapnye .. kite tak pandai masak . hum malunyee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pe, kayuh perlahan2 yer..

      Dulu pun saya tak pandai jugak.. org kata, alah bisa tegal biasa..

      Delete
  3. zana suka kacang botol.. suka sangat2! semuanya nampak sedapppp...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bile erk nak rasa air tangan zana plak?

      ^___^

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™