Tuesday, April 24, 2012

~~Woodbury Outlet~~

Salam...

Anyway, citer ni sepatutnya di publish last month lagi sejurus aku pulang dr New York... tp di sebabkan aku malas tahap gaban utk upload gambar drpd kamera, makanya entri ni terpaksalah di publish hari ni... Memandangkan cerita ni adalah merupakan salah satu kenangan manis dlm hidup, justeru aku decide utk wat gak entri pasal tempat ni walaupun dh basi...

Tempat ni namanya Woodbury Common Outlet yang terletak kira2 50 minit perjalanan dari Bandar New York.. Ekceli, banyak negara2 lain yg dah ade outlet mcm ni.. termasuklah kat Malaysia yg di kenali sebagai Johor Premium Outlet (JPO)... Tp dlm byk2 negara, yg paling best adelah kat NY coz harga barangan kat cni 40%-60% murah drpd harga kat Malaysia... mmg naik hantu di buatnya time kat cni... kami berada hampir 7 jam kat cni... tp tak terasa pun mcm 7 jam... drpd cuaca cerah, sampai ke malam kami duk bertenggek kat cni... mmg sesuatu yg menyeronokkan... time balik, masing2 berbondong2 bawak barang...

Anyway, kepada sesiapa yg ade peluang melancong or berkerja kat NY, jangan sesekali lupa utk singgah kat tmpt ni okey... jom cuci mate tgk gambar yg sempat aku snap...












4 comments:

  1. beshnye babe..klu aku pg cna xblk da..hehehe..~

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn babe.. duk sane merana... ikat perut jer kejenya.. hehehehe...

      Delete
  2. apa aje diborong dr sana tu???? (muncung mulut cik wok)

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™