Monday, March 19, 2012

~~John Carter~~

Salam...

Aku terpengaruh!! ye itulah dia kalau tibe time bosan gi ke panggung wayang... Sbnrnya ari sabtu baru ni, kami laki bini di landa kebosanan tahap gaban panjat pokok tauge di buatnya... Asalnya kami nak gi kenduri kawin, tp di sebabkan beberapa kecelaruan yang timbul, maka hasrat tersebut telah terbantut di tengah jalan... Justeru, kami melebarkan langkah utk ke Alamanda dgn harapan dpt tgk wayang...

Bile sampai sana, terpampang kat screen citer "John Carter" ni selling fast walaupun time tu baru jer kul 2.30pm... Tapi tiket utk kul 3pm & 6pm dh sold out... so kami pun teruja utk beli tiket citer ni tanpa mengetahui sinopsisnya terlebih dahulu... kami decide utk tgk citer ni on midnight... korang tau, aku just tgk citer ni dlm setengah jam yg pertama jer... selebihnya aku tido.. nk tau knp??

* Kepala hotak aku sgt tak blh terima citer2 yg bukan di alam realiti... aku pun tak tau knp... kalau aku tgk, kepala hotak aku akan pening n rasa mcm nk pecah.. thats y aku tak leh tgk citer mcm avatar, fantastic 4 & yg seangkatan dengannya...

* Time kuar scene mengenai menatang yg hdp kat Planet Marikh, bulu roma aku tetibe naik mencanak2 coz ianya mmg sama sekali tidak dapat diterima oleh kepala hotak aku...

* Aku asyik memekak kat telinga laki aku "bang, gelinya binatang2 ni"... laki aku plak kate "tgk jer lah"... Bile aku dh penat membebel sorang2, sudahnya aku amik keputusan utk membute... sedar2 lampu dh terpasang...

Semasa entri ni di taip, badan aku masih geli-geleman bile teringat makhluk2 yg wujud dlm citer tu... Moral of the story, lepas kejadian ni, aku akan pastikan yg aku buat research terlebih dahulu sblm nk tgk sesuatu citer tu... Finally, aku nk tny, korang rs aku ni normal ke tak ye?? ^___^

Taubat nasuha aku dgn citer ni!!

Muke ceria giler sblm masuk panggung..
bile kuar, muke mcm hareeemmm....


6 comments:

  1. hahahaha... kak.... nak tido kat umah pon boleh... free je...
    huhuhuhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau aku tau gitu citer nya, kompom aku tak kuar umah wak...

      Delete
  2. kih kih kih.. kita sepesen rupanya.. saya pun takleh tengok cerita2 yang merapu dan over sangat .. rasa tertipu.. salam perkenalan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan jua...

      hihihi... so kite same spesis lh yer...

      Delete
  3. nak gelak jugak...hahaha...apsal x tengok seefood...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mencabar kononnya tgk seefood... pastu menyesal tak sudah... kihkihkih...

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™