Tuesday, November 26, 2013

~~Selamat Pengantin Baru Sahabat~~

As-salam...

Masa aku gi London baru ni, my bff iaitu si Eton telah selamat melangsungkan perkahwinan dgn pasangan beliau di Kelana Jaya.. Alhamdulillah hubungan yang dibina selama berbelas tahun akhirnya di tamatkan dengan ikatan yang sah di jinjang pelamin pada 26hb Oktober yang lalu... Sori sahabat, tuntutat kerja yang menanti membuatkan kami tak dapat bersama di hari bahagia tersebut... hanya doa mengiringi perjalanan majlis mu... aku hanya dpt pos En. Asben n adik ipar aku je.. huhuhu..

Dan weekend ni pula majlis sambut menantu akan di adakan di Terengganu pula.. and sori again yer sahabat, saya tidak dapat bersama2 anda atas sebab2 yang tak dapat di elakkan.. Semoga majlis berjalan lancar seperti yang dirancang... InshaAllah..


Selesai upacara nikah dengan sekali lafaz..


Gambar2 ni semua kengkwn aku tagged kat pesbuk..
suka kan bako line? chooii!!



Nasihat buat mu sahabat, selamat menjalani kehidupan di alam rumah tangga dengan penuh kesabaran .. sekarang kehidupan dah berbeza, so segala2nya perlu di hadapi dengan penuh tenang okay.. lebiu..

Add caption

2 comments:

  1. Selamat pengantin baru buat sahabat mu Saleha...
    Dugaan yg mendatang haruslah hadapi dengan tenang
    InshaAllah.. segala kemusykilan, boleh hubungi sahabat kita ni yea Saleha?
    heeeee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe..

      Saya dah macam pakar motivasi plak yer..

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™