Wednesday, November 21, 2012

~~Surprised 4 Me~~

First and foremost aku nak ucapkan jutaan terima kasih yg tak terhingga buat sahabat2 baik aku yg telah secara sengaja men'surprise' kan aku pd malam 10 November ari tu.. tengkiu kengkwn.. seriously, mmg surprised u ols menjadi.. terharu i k... sobs..sobs...

Pada jumaat malam yg lepas, secara kebetulan, aku stay back kat ofis.. keje tak settle lg.. dlm kul 12 tengah malam, aku masih menaip itu dan ini keseorangan.. tak de sape teman.. coz sahabat2 aku semua balik awal.. pd fikiran aku yg suci murni ni, mesti diaorg ade hal masing2.. rupanya dlm diam diaorg sengaja meninggalkan aku.. hehehehe.. again, i lebiu kengkwn..

En. asben kebetulan tak de sbb out station kat utara.. dan sahabat2 aku rupanya dh deal dgn En. Asben serta adik aku.. mereka memerhati dan bertanya setiap pergerakan aku.. muahahahaha.. sumpah! aku tak perasan langsung...

Tepat jam 12.00am, tetibe ade kedengaran pintu terbukak n ade suara2 sumbang nyanyi lagu "hepi besday to u"... terkejut badak aku time tu hanya umat2 badak jer yg tau.. sambil muke ala2 pink babi, aku tersengih2 sambil potong kek.. malewwwww kite...

Kebetulan time ni tab plak abis bateri.. so gune jer lah blackbabi.. tu yg gambar tak bpe nk cun..




Sekor lagi dalang tak de..

Lepas balik Doha, aku balik Shah Alam utk pick up "bibik" aku di bawak balik ke Putrajaya.. surprise lagi sekali.. adik aku buat kek special utk aku.. tq bibik.. ^___^



Last but not least, TQ my dear asben...



8 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™