Monday, October 29, 2012

~~Slmt Ulang Tahun Buat Mereka~~

 

Ari ni genap usia boss aku menjangkau 63 tahun.. Alhamdulillah, beliau masih sihat, masih boleh main tenis, masih boleh marah2 (eh!), masih boleh melakukan apa sahaja seperti org muda... Syukur.. Hari ni masih ramai colleague aku yg sambung cuti.. so, x meriah nak potong2 kek.. means, majlis perlu di tangguh kan dahulu... tengah malam td aku ada antar sms kepada beliau yg berbunyi :

 
"Salam.. Selamat menyambut hari lahir Datuk.. Semoga di usia ini, Datuk di kurniakan kesihatan, KESABARAN dan kebahagiaan yang tinggi hendaknya"..

 
Selang beberapa minit, dia reply sms aku yg berbunyi mcm gini :

 
"Terima kasih atas ingatan.. mudah2an yang ke 3 akan di perolehi.. terima kasih"...

 
Wah, dia plak mendoakan aku.. kononnya aku nk wat dia touching, at last dia plak yg wat aku touching.. win2 situation nampaknya.. ngeh3x.. papepun, metacih boss.. Anyway, pepagi buta td dia dah call aku.. tak leh blah btul ayat pertama yg kuar dr mulut dia.. "Wah, kamu sanggup tunggu sampai pukul 12am yer"... tetibe, aku terdiam dan muka aku jadi merah padam.. aku pun kompius.. apsal plak aku yg malu? dan ni besday sape plak sebenarnya ni? huhuhu...
 

 
By the way, hari Rabu last week, besday nenek En. Asben.. memandangkan Raya Haji baru ni ramai anak, cucu, cicit, cencurut yg dapat balik, maka acara memotong kek telah di adakan secara kecil2an..
 
To both of u, InsyaAllah dengan rezeki kesihatan yg di kurniakan ini, di doakan agar boss dan juga nenek terus-terusan di limpahi rahmat kebahagiaan bersama insan2 di sekeliling.. Amin..
 
*** Boss nak blanje lunch rabu ni kat Lake Club...

 
 

6 comments:

  1. happy birthday to kak jah

    ReplyDelete
  2. good PA.. hahahahha.. wish tang KESABARAn tu.. rasanyaa semua PA.. staff akan wish benda yang sama kan... hahahahha....

    nak wish gak.. HAPPY BIRTHDAY DATUK.. (walaupun tak kenal pun.. kikikiki)...

    dan selamat ulangtahun jugak untuk nenek.. semoga di beri kesihatan yang baik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...

      Mula2 takut gak nak send kak.. tapi, sy rasa ianya perlu.. so, tak pikir panjang, terus jer send.. huhuhu..

      Akak nk berkenalan ke dgn boss sy? muahahaha...

      Amin.. TQ yer kak..

      Delete
  3. Happy besday Tok Jah. Banyak-banyak bersabar ya. Kalau kena marah dgn mem besar jangan plak lepaskan kat Le'a ya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muahahahaha...


      terima kasih kerana memahami isi hati sy kak...

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™