Sunday, February 5, 2012

!!Aku Yg Kesepian!!

Salam...

Wah, tajuk tak blh blah!! Anyway, aku 2-3 hari ni di landa kebosanan yg teramat sgt coz cuti panjang kali ni aku di tinggalkan keseorangan di umah coz my asben kene attend kursus asas senjata api di Langkawi.... uwaaaaa.... help!! help!!

Dan aku ni plak perangai sengal ckit.. sepatutnya bile dh tau bosan tu, g lah mane2 destinasi yg di fikirkan wajar... tp ini tidak bg aku... FYI, aku dirundum dgn satu penyakit berbahaya iaitu virus "M"... Penyakit aku ni dh cecah ke tahap kritikal sampai nk masak pun malas tahap gaban... sudahnya smlm aku mkn tengah hari kul 9 malam k... itu pun g tapau kat Presint 9 coz jari2 aku semua dh naik parkinson di buatnya.... itu baru masuk bab makan... blum lg bab mandi... malas lh nk citer bab ni... phm2 sendiri sudah... kehkehkehkeh... bini sape lah ni...

Semalam seharian aku duk membute n tgk tv jer kat umah... sampai dlm sehari, aku leh layan citer yg sama iaitu citer NCIS Los Angeles sebanyak 3 kali hokey... mmg betul2 buang tebiat aku ni... sudahnya bile bgn dr tempat bersemayam, aku jln terhoyang hayang coz sakit kepala yg amat dasat... maunya tak skt kepala.. dh asyik membute jer kejenya... padan muka aku!!!

Hari ni plak bkn tetibe mood rajin aku dtg yer... tp kerajinan aku mengupdate blog ni adelah krn aku telah terima panggilan dr bos aku utk masuk opis... so terpaksa lah kn... kalau nk harap aku bukak lappy kat umah semata utk update blog, mmg tak lah kan... ayoooooyooo... teruknya perangai aku ni... nk kate pembawakan budak, tak jugak... ^___^

Aku harap penyakit aku ni tak berpanjangan... tp selalunya kalau asben aku ade kat umah, tak berani plak aku nk bermalas2an... kalo aku layan gak perangai aku ni, mau kene kuliah free 7 hari 7 malam ngan ustaz Azraei sambil meleleh2 tahik telinga aku nanti... Sekian...

Ni lah menatang yg menyebabkan aku kene msk opis ari ni...

Ari ni aku hny di temani sagu n cincau jer...

11 comments:

  1. Elok lar tu le'a...akak lak semlm hb gi bengkel satu hari..hari ni lak dia keje pastu bateri hp dia kong x dapat kol dr pg pai ptg ni...x kesunyian pun kat umah tp ketensenan adelar...meleraikan pergaduhan budak besar n budak kecik ni plak nak melekap jer mcm koala...kerja rumah yg byk giler...aper pun x bley dah ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala ciannya akak.. tak pasal2 jadi mak koala... kehkehkeh...

      Tension gak kn cuti lame2 ni...

      Delete
    2. Woooo le'a...stress lagi kat umah dari tempat kerja...tapi syok lar jugak...ader gak keje yang beres contohnya seperti dapat mengalihkan satu almari baju ke bilik lain..hihi...buat keje berdua ngan yaya...

      Delete
    3. mak ai... terer gak mak koala n anak perempuannya yer... blh mengalihkan almari dgn tenaga wanita... dasat2...

      Syabas mere beteh!!

      Delete
  2. Ish... ish... ish... (sambil geleng2 kepala)
    ini dah tahap bosan gila neh....

    kehkehkehkeh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau tak pe...

      Mmg tahap dewa dh kebosanan aku ni...

      Delete
  3. cian kt ko....cian gk kt aku...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak sian aper kat ko..kan dah ader kucing mesti x boring dah..haha..

      Delete
    2. Ebob : yer lah, lain kali aku roger awal...

      K.Fidz : kahkahkahkah... teman baru ebob n akif yg sgt bijak..

      Delete
  4. Azalea, hehehehe... husband dah balik? hurm... penah gak jadi kes ditinggalkan suami... tapi tu la bile sendirian di rumah, keje memasak, mengemas, mandi pun tergendala la, hahaha~ bagaikan hilang semangat kan... tapi kene la usaha atasi penyaki M tu... isi masa dgn M juga, makan tu penting wooo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh blk dh eMMe... dia g 5 hari jer...

      Bile asben tak de ni kdg2 syok gak... coz kite ade masa utk diri sendiri... tp kalau dh lame sgt, naik lemau di buatnya.. hehehehe...

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™