Monday, October 31, 2011

::PMO VS Puncak Niaga::

Salam...

Sabtu baru ni pada jam 2.30pm, opis aku tlh mengadakan perlawanan boling menentang Puncak Niaga Sdn. Bhd.. ekceli, tournament ni di adakan setiap tahun yg mana ianya bertujuan untuk mengukuhkan lagi tali silaturrahim yg telah terjalin.. Pada hari kejadian, pihak kami telah book kesemua 26 lane yg ade kat ARL, Alamanda tu... Pasukan PMO ari tu berbaju hitam, manakala pihak lawan berbaju merah hitam.. persaingan pada hari tersebut bkn setakat sengit, malah tersenget2 kepala di buatnya...

Alhamdulillah, walaupun tak de rezeki nk jadi juara, but at least group aku dpt tempat ketujuh drp 26 group yg menyertai.. kire ok lh tu... dan group aku adelah group terbaeek PMO setakat ni... 1st till 6th place, Puncak Niaga yg rampas... tamak giler diaorg tu!!! (Ayat dengki namenya ni.. standard chartered lh kn bile dh kalah..)

My colleagues kate, this year hadiah ntah pape... thats y diaorg main pun setakat mane yg mampu jer... (kuang asam tul! trk betul mind set diaorg ni..) menurut mereka, "org kuat" utk mintak sponsor pergi menunaikan haji.. thats y hadiah cikai2 jer... kalau nk di ikutkan, every year piala pusingan tu adelah hak milik kamim tau... tp thn ni kami bagi laluan kat Puncak Niaga pulak... ngeh3x...

Aku punyer result, 1st n 2nd game blh lh tahan... tp bile msk 3rd game, mmg hancuss!! mane taknyer, time tu aku dh start parkinson akibat kelaparan... lutut pun dh longgar semacam jer... di sebabkan laki aku tak de, so aku mmg tahap gaban punyer malas nk masak... so pagi tu aku just makan sosej 2 ketul n biskut cicah milo jer hokey.. (pemalas kn aku??)... okey, fullstop! jom layan gambar...

Baju sponsor...

Group sengal2 ubi...

Pihak musuh...
 
Muke riak w/pun just tempat ketujuh...

Ni jer pun hadiahny...

2 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™