Wednesday, April 13, 2011

~~Teleprompter~~

Salam...

Kali ni aku nak citer psl slh satu keje hakiki aku kat opis.... nk ikutkan dh ala2 lari bidang gak lah coz kalau kat kementerian lain, menatang ni di uruskan oleh technical people... tp aku tak kesah pun coz gara2 menatang ni lah aku dpt ke sane sini... dan yang paling penting, pengalaman yg dpt aku kumpul... FYI, kalau selalu aku g overseas atau bertugas di luar kawasan, ni lah keje aku yg sbnrny... bukan aku kluar tu utk berlenggang kangkung, kangkung tepi telaga jer k...  Actually, aku kuar adalah atas "tiket" menggunakan teleprompter ni... peranan yg perlu aku  mainkan time keje luar ni adalah me"roll" menatang tele-prompter ni... bkn senang tau.. nmpk jer mcm semudah ABC, 123... tp hakikatnya, hanya sesiapa yg melalui jer yg tau... Risikony sgt tinggi beb... tp Alhamdulillah, sepanjang aku menghandle menatang ni, semuany berjalan lancar... Hopefully selama2ny lah menatang ni tak wat probs...

Last week n smlm aku ade wat keje ni lg... last week kami g kat Pacific Hotel... abis jer keje, kami pun memenuhkan perut kat The Mall coz organizer kedekut... tak sediakan makanan secukupny... Smlm plak kami bertugas di Sunway Hotel Resort & Spa... Sambil tunggu Guest of Honour sampai, aku pun ape lg... snap ar gambar pape yg patut.... Jom kite check it out !!!

Technician aku yg otai...

Junior Technician....

Ni lah PC & "TV Kecik" yg di gunakan...

Tmpt menjamu selera kat The Mall....

Sunway Lagoon from the top side...

Refreshment...

10 comments:

  1. Lamanya tak pergi The Mall. Kat food court dia ada jual kuih yang sedap.

    ReplyDelete
  2. Macam-macam kuih yang ada. Paling best onde-onde. Kuih tu dalam bekas plastik yang kita boleh stapler.

    ReplyDelete
  3. ngeh3x... dr citer prompter dh jd citer kuih plak ni... adooyyaaaiii...

    ReplyDelete
  4. ala lea.. x jelas la cite psl prompter tu. akak msh x faham ni. plz cite pjg lebar sket. ceay.. (konon2 nt dh pandai guna blh la akak terbang obesi) *perasan*

    ReplyDelete
  5. hahahaha... ala kak, org2 Penerangan tau psl menatang ni.. sy byk kali keje ngan diaorg.. n pernah gune set diaorg... penerangan pny canggih woooo....

    ReplyDelete
  6. penerangan punye canggih, tp akak x canggih. akak dok pejabat je 24jam tu psl xtau. kesian akak kan?

    ReplyDelete
  7. alolololo.... akak kene g kursus ni blajar psl menatang ni... kang sng nk g obersi.. ngeh3x..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™