Wednesday, April 20, 2011

::Menu 4 Lunch::

Salam....

Kali ni Mr. hubby balik agak lame berbanding selalu... walaupun lame, tp aku tak dpt menyediakan mkn minum dia tiap2 hari di sebabkan oleh beberapa kengkangan yg melanda... walaupun Mr. Hubby ade kat umah, tp tak sepenuhnya aku dpt bercuti... as usuall, aku still kene msk opis... payah tul nk jg ati sesetengah pihak... asyik ati org jer nk kene jaga... bile hati sendiri merana, sendiri gak yg kene tanggung... ntah sampai bile aku harus melalui semua ni.... Ermmm.... (mengeluh lg nmpkny aku)...

Anyway, walaupun tak byk hari aku leh masakkan utk Mr. Hubby, tp aku still wat mane yg termampu... aku hny dpt msk utk dia 2 hari jer... selebihnya, lepak umah mak n aku tak sihat... so, dpr pun tak berasap... berikut adelah menu yg sempat aku campak2 dlm kuali...
Cencaru msk taucu...

Telo msn pemberian kak su...

Sayur campur...

Kepah berlada...

Cendawan tumis...

2 comments:

  1. sedapnye. patutla abg cagon makin tough badannye. bila akak nk pekena air tangan lea ni?

    ReplyDelete
  2. pekena tangan bile2 mase jer... tp kalo air tangan, nanti kite setting mase... akak dtglh putrajaya.. konon2 bwk anak2 jln.... then tetibe teringat kat sy.. pastu singgah ar umah.. ok tak bg cadangan ni kat jaki??? hehehe

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™