Thursday, February 10, 2011

~~Bekal Utk Ari Ni~~

Salam..

Same gak mcm episod sblm ni, ari ni masuklah episod kedua aku dlm drama bersiri "Aku dan Bekal"... hehehehe... pg tadi aku bgn kul 6.30am utk prepare breakfast a.k.a. bekalan aku tuk ke opis pg ni... skrg adik ipar aku duk kat umah aku iaitu dr ari isnin till jumaat... so, setiap bekalan yg akan aku bawak, perlulah dibahagi utk menjadi dua lh... barulah adil....

Utk makluman, sehingga entry ni di taip, nasi goreng yg aku start mkn dr kul 8.45am td tak abis2 lg coz aku  mkn dgn penuh slow motion disebabkan oleh tahap "bapak ler pedas giler"!!! tak sangka plak aku cili yg adik ipar aku ni beli pedas tahap gaban... padahal aku taruk dlm 6-7 batang jer...... perghhh!!! kompom lps ni aku jd tetamu tegar Mr. Jamban....

Nuget tempura.... (snack sampingan)

Nasi goreng kampung + telo dadar...

6 comments:

  1. tulah td ajak "nyicipi" tak nk... huhuhu

    ReplyDelete
  2. bukan x sudi..dan kekenyangan Le'a..sejak2 jadi geng sarapan kak siti ni..hari2 harus lebur RM4-5 untuk sarapan...rasa2 makanan kat cafe tu makin mahal la..hisss...

    tapau..

    tapau..

    tapau..

    tapau..

    kena kuatkn azam untuk tapau...hu hu hu

    ReplyDelete
  3. hahahaha... tau tak pe... sbb tu sy n shikin dh mengambil langkah berjage2... semakin hari semakin mencekik darah...

    ReplyDelete
  4. tu br sarapan...
    blum mkn tgh hari n mkn mlm lg kan ayg??
    hehehe...

    ReplyDelete
  5. hehehehe...kene ambil langkah berjimat cermat dr skrg...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™