Tuesday, December 14, 2010

~~Kalau Dah Rezki~~

Salam...

Kate org, kalau dah rezki mmg tak ke mane... mmg betul kate2 hikmat tu... last week aku dpt hadiah kawin... walaupun dh setahun aku kawin, tp adiahnya br dpt... so aku rs ni adalah hadiah anniversary aku n bukan lg adiah kawin... hehehehehe... tak sangka aku, dpt gak aku adiah drp org besar ni... sblm ni ingat tak dpt dah... rupenya ni gara2 org tgh yg t'lupe utk uruskan adiah kawin aku ni.... tp tak pe, yg penting semuanya dh slmt...

Sblm dpt adiah ni, suspek kejadian iaitu org tgh ade tny kat aku sama ada aku nak peti ais or mesin bsh... memandangkan peti ais aku  msh lg stabil, so aku plh lah mesin bsh... nak di jadikan citer, mesin basuh kat umah mmg dah agak uzur dah... so, rasenya mmg tepatlah pilihan aku tu.... Skrg mesin basuh br aku tu, aku tempatkan kat dlm stor coz mesin bsh lame still ok lg... then aku decide utk gune dulu yg lame sampailah jahanam... huhuhuhu....

Taraaaa.... ni lah dia....

Alhamdulillah... auto lg...

*** Thanks a lot 2 org besar n org tengah.....

6 comments:

  1. Macam Kak Sue punya jer. Itupun orang kasi jugak, sempena pindah dok kuarters.

    ReplyDelete
  2. agaknya kalo org bg mmg kene same kot... hehehehehe

    ReplyDelete
  3. hehehehe... i like ur statement b...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™