Friday, December 24, 2010

~Anugerah Skrin~

Salam...

Mlm ni anugerah skrin akan berlangsung... aku ade 4 tiket lg ni... mls giler rase nak menempuh jem kat KL tu... so, tiket yg ade ni, tak tau nk bg kat sape...  tny org, ramai yg tak nak pegi... lagi pun diaorg wat ari jumaat... kurang bersesuaian... org penat blk keje woo...

Shikin khabo nya nak g mlm ni ngan asben dia... td dah shopping dah kat jusco... coz tema malam ni anggun bagi perempuan n long suit bg lelaki... nanti kita suruh shikin upload photo yer... huhuhuhu...

Taraa.......

Kad yg akan aku jd kan tukun....

*** ade sorang mamat ni, takut nk g sane coz takut kantoi...
Al maklumlah, madu dan racun ade di sane... ahaks!!!


2 comments:

  1. Siapakah gerangan mamat tue? mcm kenai jer..ahaks!

    ReplyDelete
  2. mcm biase, lu pk lh sendiri!!! ahaks!!

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™