Tuesday, May 28, 2013

~~Congratz To Both!~~

As-salam..

Sebelum melangkah lebih jauh, aku nk mintak mahap byk2 pd pengantin kerana entri ni telah lama di peram.. Hampir 3 bulan ianya tersimpan rapi..Sebenarnya, aku mls gler nk select gambar yg berlambak tu.. huhuhu.. Untuk kekal sbg kenangan, aku post gak jugak entri ni walaupun dh basi.. 1st and foremost aku nk ucapkan congratz to Nurul & Nazrey atas hubungan yang sah ini di mana majlis akad nikah telah pun berlangsung pada awal bulan Februari yang lalu di Masjid Besi, Putrajaya..

Masa berlangsungnya majlis resepsi, kami satu bahagian telah di beri tugasan masing2.. aku diamanahkan untuk menjaga bhgn protokol dan tetamu undangan khas.. kebizian aku pada hari kejadian dh ngalahkan mak pengantin... ngeh3x.. walaupun penat, tapi kami turut berasa gembira dgn kebahagiaan Nurul & Nazrey.. 

FYI, Nurul & Nazrey adelah rakan setugas aku.. Jodoh mereka satu Bahagian rupanya.. punyalah cari jauh2, sudahnya yg dpn mate gak jd pilihan.. Ni lah yg dikatakan takdir.. Anyway, majlis bersanding  telah berlangsung dgn penuh meriah di Perbadanan Putrajaya yang bertemakan 'Tradisional'... Malas nk citer panjang, jom layan gambar..

Raja Sehari di Majlis Pernikahannya..



**Selingan**
Sangat tenang pemandangan di Masjid Besi ni..


Our PMs & Wife as a Guest of Honour..

1 of our colleague yg sponsor band & suara utk majlis hari tu.. 
Tak sangka sdp gler rupanya suara Cik Adni kita ni..

Pengantin lama.. Eh! 
Hatta Dolmat as a designer utk baju nikah & sanding Nurul & Nazrey

Majlis pihak lelaki di Muar.. 
Kami sampai lambat time tu.. pengantin pun dh tukar uniform..


Wedding mereka ni telah mendapat perhatian pihak Majalah Harmoni..
Kisah mereka telah di publish pada keluaran Harmoni 1-15 April 2013..
***Muke aku pun masuk sekali***

4 comments:

  1. melekat u ngn hatta dolmat...auwwwww!!! kikikiki

    ReplyDelete
  2. Salam Azalea, comel la hatta dolmat, hehehe.. cam adik kamu jerk...hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm Me.. Kan?? Hatta sgt comel bile pakai baju melayu..

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™