Friday, August 17, 2012

~~Persediaan Raya~~



Alhamdulillah, tahun ni aku masih diberi kesempatan untuk menyambut ramadhan bersama suami tersayang dan keluarga tercinta.. ari ni mood keje kat ofis melayang2 di buatnya.. jasad jer kat dpn PC, tp hati dan fikiran ntah dah kemana2 ntah.. huhuhu..

InsyaAllah, kalau tak de aral melintang petang ni aku akan bertolak balik ke umah family mertua aku dan beraya di sana.. (mcm jauh noo kampungnya)... ^___^ Sebelum balik kampung, as usual segala yg berkaitan dgn umah perlu di pastikan berada dalam keadaan yang baik terlebih dahulu... almaklumlah, nak tinggalkan umah lama.. kang kalau balik, tetiba ada org serbu, tak de lah malu jadinya.. Mlm td aku telah berhempas pulas kemas umah coz masa yg tinggal dah tak banyak... hampir jam 3 pagi baru aku dpt lelapkan mata... This year ade sedikit perubahan dan sentuhan baru kat umah aku.. Just tukar langsir, carpet n bunga... yg lain still remain..




Selamat Hari Raya aku ucapkan pada semua yang sudi membaca dan singgah kat blog naif ni... Di doakan agar Hari Raya kali ini akan memberi seribu satu sinar kebahagiaan buat kalian.. InsyaAllah.. Berhati-hatilah ketika memandu k.. Di kesempatan ini, sejuta kemaafan aku pohonkan sekiranya terdapat salah silap dalam berbicara mahupun dalam penulisan di blog ini yang secara tidak sengaja telah mengguris perasaan kalian.. Again, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN..



8 comments:

  1. salam aidilfitri...maaf zahir batin kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt hari raya dik.. akak mintak maaf juga yer..

      Delete
  2. selamat hari raya kak...
    maaf jika ada terkasar bahasa dlm mengomen.... huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt hari raya wak..

      Aku pun jalok ngapuro jugak yer..

      Delete
  3. Selamat hari raya Lea. Maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya dear... cantiknya rumah!!

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™