Friday, September 9, 2011

~~Sambutan Raya Kat Opis~~


Salam...

Bahang Raya masih terasa di sana sini.. almaklumlah, ari ni baru raya ke 11 kn.. Jemputan open house and open office bertimbun2 di terima... hebat sungguh penangan raya ni yer... spt opis lain, opis aku juga tidak ketinggalan utk wat open ofis... maka tarikh hari ini telah di pilih utk majlis tersebut di adakan.. Sebelum majlis makan2, seluruh warga ofis aku telah di paksa rela utk tangkap gambar di balcony Bangunan Perdana Putra bersama our Big Boss... Ni blh d kira sbg hari ni dalam sejarah coz sepanjang hampir 5 tahun aku berkhidmat, ni lah 1st time kami di ajak bergambar beramai2...


Time majlis tadi, mcm2 menu yg di sediakan... aku mcm biasalah... benda free kn... so blasah jer lh.. antara menu yg di hidangkan ialah seperti rendang, ketupat palas, lemang, nasi beriani, soto, laksa johor, sate, rojak, bihun goreng, ABC, teh tarik, kuih muih n pelbagai variasi kek... FYI, semua benda aku rasa k... ahaks!!!


Anyway, tak byk benda nk citer coz perut dah full tank n bebola mate pun dh semakin mengecil dh ni... jom kita layan gambo jer lah yer...

Super Junior & Senior...

Big boss baru touch down...

Geng Aras 4...

With our big boss...

Background majlis...

Kek sponsor...

Ni je ke aku mkn?? mesti tak caya kan...

6 comments:

  1. ha'ah mmg x percaya langsung :) cantikla awak pakai kebaya, akak pn tahun ni raya buat 2 kebaya (moden) & 1 kurung pahang. x blh makan byk sgt sbb bj cepat sendat (hem.. boleh percaya ke????) *smile*

    ReplyDelete
  2. hehehe... percayalah... plzz... percaya k..

    sbnrny dh lame teringin nk pakai kebaya, tp di sebabkan sedar diri, niat suci murni tu terpaksa di pendamkan dulu... tp raya baru ni, dh tak thn sgt.. tu yg wat gak... ngeh3x...

    ReplyDelete
  3. comey pkai kebaya...lps aku puji ni, msti pehni ko uat bju kbaya jerk kn?? wakakakaka ;))

    ReplyDelete
  4. tak de maknany beb.. bentuk badan dh lh cam tembikai... malu woooo..

    ReplyDelete
  5. Ala cik lea, apsal makan ckit sangat....
    hehehehehehe

    ReplyDelete
  6. tu yg first round.. mmg ckit... 2nd, 3rd & 4th round malu nk snap... hehehe...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™