Monday, October 25, 2010

~~Anugerah dan Kelebihan~~

Salam...

Jam kat dinding time ni menunjukkan jam 2.40am..mate mlm ni tak berape nak ngantuk sgt..so, aku pun take 4 granted lah utk mencorat coret blog aku ni...almaklumlah, excited terlebih...blog pun still lagi bau kedai kn, tu yg semangat berkobar2..so, di pg yg sunyi sepi ni, aku nak berkongsi kelebihan dan anugerah yang telah Allah S.W.T. kurniakan pada aku..kengkwn aku kate, aku ade bakat n air tangan aku menjadi..betul ke?? aku ade lah insan terpilih yang Allah beri kelebihan dalam bab deco mendeco ni...FYI, aku ni minat dlm bab2 keje umah...Alhamdulillah, lps lah gak bab memasak n mengemas ni...kat bawah ni aku nk share idea yg telah di berikan oleh Allah S.W.T untuk di kongsikan bersama...check it out babe!!!

Kitchen i..

Dining i...

Dining ii..

Dining iii..

Living Room i..

Living Room ii..

Small Space...

Space in between..


My cute garden..

2nd Bedroom...

Master Bedroom...

Kitchen ii...

Kitchen iii...

My Fridge

No comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™