Sunday, November 3, 2013

:Penangan London:


As-salam..

Alhamdulillah aku dh slmt sampai umah kul 7pm td.. blk td aku naik dgn driver ofis.. en asben xdpt amik coz ade family day anjuran ofis dia kat Lost World of Tambun.. sian en asben gi sendiri without isterinya.. huhuhu.. I'm so sorry dear and I hope U will enjoy it!

So mlm ni keseorangan lah aku kat umah.. huhuhu.. mata plak xleh tdo.. yerlah seploh ari kat london dh biasa ikut waktu sana.. kalau nk diikutkn skrg masih siang kalau kat sana.. lg pun td dlm flight aku dh belasah tdo seploh jam lbh.. hehehe.. tu yg segar bijik mata..

Entah kul bpe lh aku tdo mlm ni gamaknya.. silap2 xtdo dibuatnya ni.. huhuhu.. alang2 xleh tdo, baik up entri pasal London.. hari ni juz nk share picture hasil belian kat sana.. sesekali ke sana memang xtertahan nafsu dibuatnya.. kuikuikui.. koyak poket wei dah lah gaji lama lagi!

Tengok beg aku ni.. time pegi 1 beg jer..
Tapi bila balik jd beranak pinak pulaknya *___*






Add caption

No comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™