Sunday, November 10, 2013

::10hb November::

As-salam..

Alhamdulillah hari ni genap 28 tahun aku melihat dunia.. syukur tak terhingga dan terima kasih buat arwah mak yang telah melahirkan aku 28 tahun yang lalu.. terima kasih juga buat bapak yang telah membesarkan aku dan semua ahli keluarga baik family sendiri mahupun family in law yg banyak memberi kekuatan utk aku meneruskan kehidupan ni... 

Kali ni besday aku di sambut di Doha, Qatar... as usual, tuntutan kerja perlu di dahulukan.. penat ke London tak ilang lagi, now kena fly lagi.. what to do kan... huhuhuhu... after Qatar ni, kami straight forward ke Dubai, UAE pulak.. 15hb Nov baru sampai Malaysia.. xsabarnya nak balliiikkkkkkk.... 

Malam tadi tepat kul 12am (waktu Malaysia), dapat sms dari En. Asben.. uuuwwwaaaa.. sambil baca sms, sambil meleleh air mata.. dear, lebiu damn much.. thnx 4 d wishes n nasihat yg sangat berharga itu.. dan malam tadi jugak kul 10pm (waktu Qatar), my colleague ajak lepak starbucks kat cni.. so celebrate kecil2an jer.. huhuhuhu.. then masuk bilik tgk ade perfume atas katil.. tq Cik Adni.. lebiu...

Ok, tu jer nak update setakat ari ni.. thnx a lot juga kat kengkwn dan relative yg wish besday kat aku.. doa2 kalian amat bermakna utk aku.. lebiu guys.. 


Salam kehangatan dari Bandar Doha, Qatar..
*_____*


Add caption

2 comments:

  1. HAPPY BIRTHDAYYYYYYYY!!!!!... wow sambut birthday di negara orang curlasss.. hahahahah.. semoga suksess yer..dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki..

    birthday awak sama dengan hannah kaysah princess akk ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ kak.. kebetulan ade kat over the sea.. hehehehe..

      Amin ya rabalalamin..

      Sama besday dgn princess kaysah rupanya.. patutlah kaysah comel mcm saya.. hehehehehe.. kim salam peluk cium saya kat dia yer..

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™