Thursday, May 5, 2011

~~Sympathy....~~

Salam.....

Arini perasaan aku begitu sayu tatkala membaca satu title dlm FB slh sorang BFF aku.... sblm ni aku hny mendengar apa yg mereka berdua hadapi melalui third party... tak sangka apa yg mereka lalui begitu sukar... begitu hebatnya dugaan yg Allah berikan pada mereka... luaran mereka nmpk sgt bahagia... tp apa yg mereka lalui, hanya Allah S.W.T. sahaja yg tau.... aku berasa sgt hiba kerana selama ni aku merasakan bahawa aku telah menerima dugaan yg begitu berat utk di tanggung... tapi Allah maha besar... DIA mahu aku melihat keadaan sekililing.... sesungguhnya ada lagi insan yg lbh teruk dugaannya berbanding kita.... MasyaAllah...

Buat sahabatku, aku doakan agar kifarah dunia yg Allah berikan ini tidak kan berpanjangan... Selalu lah kita berpegang dgn kata2 "Setiap apa yg berlaku pasti ada hikmahnya".... Mungkin dgn dugaan ini, hubungan kalian akan bertambah baik... InsyaAllah... As a BFF, aku sentiasa doakan apa yg terbaik buat kalian berdua... Aku juga telah  belajar sesuatu yg cukup berharga daripada kisah kalian.... Allahuakbar!!



2 comments:

  1. sapekah? apakah? (makcik menyibuk kepo sekejap) ya lah Lea.. di saat kita berduka, perlu renungkan nasib2 mereka yg lebih terluka, pasti rs hidup ini perlu disyukuri dan bukan utk ditangisi. ada hikmahnye tu, sabar banyak2.

    ReplyDelete
  2. tu lah kn kak... mmg kite kene byk bersabar dan jenguk keadaan sekeliling... setiap org ade pembahagian masing2... kene redha dgn apa yg telah di takdirkan....

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™