Tuesday, May 17, 2011

::CONTEST: ape tema nye eh?!!::


Salam...

Utk makluman, ni first time aku join contest setelah aku di tag oleh member aku iaitu Mak Izz ... Tp takpe, aku sahut cabaran tersebut... skt gak kepale hotak aku duk memikir idea n tema ape yg sesuai utk photoshoot Baby Rayyan & Family....

Setelah berhari2an aku memikior, akhirny aku rasa tema yg paling sesuai utk photoshoot ni ade lah "HITAM PUTIH KEHIDUPAN".... Wah, skali dgr dh mcm tajuk lagu dolu2 plak yer.... Tp aku ade sebab musabab knp aku pilih tema mcm tu... antaranya ialah :

1)  Aku amik kaler itam putih sbb aku nk 2 kaler ni menghidupkan suasana bila puan penganjur berada dlm apapun keadaan atau persekitaran kat bumi ni....  cube bygkn bile kita berada di tempat spt di bawah ni...


Pesisir Pantai...

Garden atau pun pdg yg cantik....

Dan tmpt pilihan kalbu, of coz dlm studio...

Dgn yg demikian, aku nk suggest kat puan penganjur serta suami n baby rayyan a few pic pakaian yg bertemakan hitam putih yg aku rasakan sesuai utk mereka... 1stly, aku nk suggest kat puan penganjur dulu... Aku berpendapat, puan penganjur perlu berani mencuba pakaian kat bwh ni utk kelihatan lebih natural n cute... dan yg paling penting, pakaian tersebut perlulah di matching kan dgn tudung, cardigan atau inner yg bersesuaian k...

Sgt terserlah keayuan kalau pakai dress ni....

Kalau nk nmpk ranggi, blh cube yg ni gak...

Yg ni pun leh tahan gak...

Now, tibe masanya utk aku bg suggestion pd suami puan penganjur.... utk kelihatan bergaya tanpa mengenepikan ciri2 seorang lelaki pujaan malaya, en suami puan penganjur blh lah mencuba t-shirt berkolar spt di bawah utk di sesuaikan dgn si isteri selain itu ianya juga sgt sesuai dgn iklim Malaysia skrg yg sgtttttt panazzzzz!!!


Kalau suami puan penganjur nk kn yg lebih kasual, beliau juga blh lh mencuba kemeja spt yg di cadangkan di bawah ni..... same design but difference colour...

Black or...

White...

Utk baby Rayyan yg tomey tu plak, sy ingin mencadangkan beberapa pilihan utk beliau... lets check it out!!!

This one or....

This one...

This 1 pun not bad kalau di match kn dgn jeans...

Ataupun yg ini juga......

Selain tu, utk menampakkan keadaan lbh bersifat romantik n membangkitkan kembali kenangan semasa bercintan cintun dolu2... ape salahnya sesi photoshoot ni di selitkan dgn sejambak bunga mcm kat bwh ni.... mesti sgt "Hidup" suasana tu kan....

Red Roses sgt menyerlah kalau di gabungkan dgn black n white....

White roses sgt sesuai sekiranya tema yg di pilih lbh kpd warna hitam...

Sekian sahajalah cadangan yg dpt aku pikior kn utk baby rayyan sekeluarga... So aku harap aku dptlah tersenarai dlm list top 3 puan penganjur  yer... InsyaAllah... (Peerrgghhh!!! Tinggi menggunung nmpkny harapan yg di sandarkan...)

*** Utk makluman, sepanjang entri ni di wujudkan, aku telah tersenyum sipu sorang2 coz membayangkan kalau lah aku yg d photoshoot... silap2 haribulan, kalau aku pny entri ni tak menang, aku rs aku plak yg akan gunakan tema ni utk sesi photoshoot aku... ngeh3x.... mcmane lh gamakny yer... Sekian...

Dgn ini, aku ingin mengetag sahabat2 ku yg bertuah, iaitu :
K.Pit
Ibu Shifaa

Jgn lupa, tarikh tutup contest ni adalah pada :
22hb Mei 2011, jam 10.00 malam...

8 comments:

  1. Suker3...i yg bacer ni pun teruja...siap detail complete habis...full package tu... :)

    ReplyDelete
  2. Hehehehe... So jgn lupe yer... name anda telah di tag...

    ReplyDelete
  3. salam..hai..
    wah..sy pun teruja ngan entry nih..tq yer idea untuk idea yang menarik ni..

    gudluck..

    ReplyDelete
  4. salam..

    Wahh... puan juri telah melewati blog sy... hrp2 ade lah harapan... ngeh3x..

    ReplyDelete
  5. wow bestnye idea nih. jom photoshoot! *tetiba :)

    ReplyDelete
  6. wah3x... semenjak dh pekena photoshoot ala2 adha rafali, dh gian yer nak photoshoot lg... ((((Jaki nk ke kalau di ajak photoshoot cenggini))))

    ReplyDelete
  7. vavavava...ibu shifaa dh kene tag...hahaha..tgu sat g...ibu shifaa mengxpresikan hahahaha...

    ReplyDelete
  8. hahahaha... slmt memerah otak k... gud luck..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™