Sunday, May 22, 2011

::Penatny...::

Salam...

Cube u ols perhati pic menatang kat bwh ni.....


Apakah persamaan menatang ni ngan aku????

1) Of course, dr segi jisim berat badan, mmg dh hampir serupa... kalau di bandingkan dgn anak panda,
aku brt ckitlah.... tp kalau di bandingkan dgn mak bpk panda, dh tentu2 aku agak kurus ckitlah kn...
(uwweeekkk... mesti korang rs cam nk muntah hijau kn???)

2) Warna kulit - of coz warna tona kulit aku sekata... coz aku pakai safi balqis....
manakala si panda ni, safi balqis pun ntah dia kenal ke tak....

3) Persamaan yg paling ketara yg ingin aku tekankan di cni ialah warna bwh mata aku ngan mata panda ni...

Uwaaaaa.... mlm td aku blk kul 12.30am... ni dh asyik menguap jer... pg td kul 8am br tersedar... ngantukny mate... kebelakangan ni asyik tido lewat jer... keje melambak kat opis.... (ni semua gara2 anak kak besah (bkn nama sbnr) nk bertunang).... dulu aku nk kawin pun takde bz cenggini... now, tu yg dh blh di kategorikan same ngan menatang kat ats tu... aku mls nk snap gmbr eye bag aku coz tkt mengaibkan si mati... mmg dh hampir same u.... Anyway, aku harap kesengsaraan ni tidak berpanjangan....


2 comments:

  1. kalau x cukup tido, mesti esoknya rasa x segar jer kan.. bila ngantuk, nk buat semua keje pun rasa xde mood.. hahaha

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™