Monday, November 14, 2011

::Quite Bz::

Salam...

Ari ni aku d landa kebizian dgn bermacam2 benda yg perlu di settel kn.. esk dan lusa aku akan bercuti... so ari ni kene pulun abis2an... esk pepagi boss plak touch down... so nk tak nk ari ni mesti kene bereskan semua keje... sbg permulaan, td aku dh exercise dan mencari inspirasi... pepagi lg aku dh start berblog walking... huhuhuhu.. so now masa utk wat keje plak...

Tp kn, keadaan mate ni agak menyukarkan aku utk wat keje lh... bebola mate ni dh mcm nk terkeluar pun ada... pg td kul 5am, boss call dr overseas ngadu emel tak leh bukak... ermmmm... kecik punyer hal pun saje nk manje2 ngan aku... pastu berukband aku plak wat hal.. lembap nk mampus... time ni lah beruk nk jd kura2... tension tul aku!! sudahnya aku stay dr kul 5am till now... tp still tak dpt nk kenal pasti ape masalah emel tu tak leh bukak... sudahnya, aku kene layan mate skrg ni sbg balasan utk aku bgn awal pg td... hehehe... so kengkwn, kul 12.30pm nanti tlg kejutkan aku yer... chow!!!



5 comments:

  1. tungguuu kemunculanny... hehehehe

    ReplyDelete
  2. nak gie cuti ke mana??? nak ikut boleh?

    zana pun bz.. sbb rabu ada audit.. tension!

    ReplyDelete
  3. Bujal : Await awal benor kejut ny? potong stim lh...

    Zana : nak ikut?? jom... luggage still kosong... huhuhu..

    Audit?? oh... sesuatu yg amat menjengkelkan..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™