Thursday, August 4, 2011

...Juadah Berbuka Lagi...

Salam..

Smlm as usuall, aku telah meringankan tangan untuk memasak juadah berbuka puasa untuk hari yg ketiga buat tekak aku  n tekak adik2 aku.... smlm aku blk keje agak lewat... kul 6.15pm br kuar opis... mujurlah kat umah ramai assistant... so kerja memasak aku sgtlah mudah...

Smlm lps asar aku call adik aku suruh masak nasi coz dia yg request utk aku wat nasi goreng fevret dia tu... bile aku sampai umah, terkejut beruk aku tgk nasi dlm rice cooker... bapak ler banyak giler dia masaknya... nak tak nak, semua aku grg... kang kalau simpan, mmg tak de sape nk mkn... sudahnya bile dh siap masak, aku hantar kat jiran dpn ckit... pagi td sahur pun still mkn nasi goreng... Alhamdulillah, sudahnya berkurangan jugak nasi goreng aku tu...

Nasi goreng tomyam...

Bubur lambuk Masjid KLIA...

Ondeh2 @ buah Melaka...

Teh Lipton Strawberry..

4 comments:

  1. 2 dia....1 besen nasik gorengnyer...gud2..heee;)

    ReplyDelete
  2. wekekekeke... membesar bagai juara masing2...

    ReplyDelete
  3. zana suka kuih buah melaka.. suka sgt!

    ReplyDelete
  4. me too.. tp zana tau wat tak kuih ni??

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™