Saturday, July 21, 2012

~~I'm Back~






Syukran... Aku masih di beri kesempatan untuk menghela nafas di muka bumi ini... dgn rahmat Allah S.W.T., aku telah selamat tiba di Malaysia pada malam Rabu yang lepas...  banyak kenangan yang telah aku lalui sepanjang berada di negara orang... InsyaAllah, aku akan storty di lain entri.. Hari ni aku just nak story mengenai bulan rahmat bagi semua umat Islam...


Alhamdulillah... Selesai sudah umat Islam di seluruh dunia hari ni menunaikan ibadah puasa pertama dalam tahun 1433 Hijrah... Bagi aku, Ramadhan kali ni amat besar ertinya dalam kehidupan... hampir 3 tahun menjadi isteri, tahun ni adalah tahun pertama aku menyambut puasa bersama suami tersayang... tahun2 sebelum ni, bila ramadhan semakin  hampir,  hati aku semakin sayu... setiap detik yg di lalui lebih banyak di habiskan berseorangan berbanding dgn suami... Syukur tidak terhingga pada mu Ya Allah di atas ketentuan yang tidak terduga ini...


Buat sahabat2 handai dan keluarga, selamat menyambut bulan ramadhan aku ucapkan... Moga kita semua di berikan limpah dan rahmat yang berlipat ganda di bulan yang mulia ini... InsyaAllah...


Sebelum menutup tirai, ingin aku kongsikan sedikit cerita kosong di awal ramadhan ni..


Fuhhh!!! minggu ni ramai betul orang yang mintak maaf... sampaikan masa aku gi ATM machine, ATM tu pun mintak maaf... katanya, "Maaf, baki anda tidak mencukupi utk meneruskan transaksi ini"... Dengan hati yg berat, aku maafkan lah jugak... ^___^




5 comments:

  1. ATM tu memang macam tu...

    uncel punya bank 'kawanku' pon dah taknak kawan dengan uncle...

    selamat berpuasa!

    ReplyDelete
  2. Salam Ramadhan Azalea,
    dh masuk 3 tahun yea, lebih kurang je dgn saya...
    bulan 10 ni genap 3 tahun, moga Allah berikan kite kekuatan, ketenangan, kesihatan dan keimanan, keranaNya, InsyaAllah....

    ReplyDelete
  3. Uncle Gedek : Hahahaha... "kawan" uncle merajuk ngan uncle tu... dh lama sgt uncle tak bg dia "makan"...

    Intan : Slmt berpuasa juga jiran..

    Bob : ^__^

    eMMe : Salam Ramadhan eMMe.. yer, usia perkahwinan kita lbh kurang sama... InsyaAllah, lps ni rezeki saya pula... ^___^

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™