Tuesday, June 26, 2012

~~Org Memberi Kita Merasa~~

Salam...
 
 
Lately, rezeki aku agak murah bila ade jer insan yg telah bermurah hati menghulurkan sedikit rezeki pada kami utk di kongsi bersama.. Alhamdulillah... Moga kalian di panjangkan umur dan di kurniakan rezeki yg semakin melimpah ruah hendaknya.. InsyaAllah..


Serawa durian marbeles!!


Coklat..


Bukhara Briyani

Tidak lupa juga ribuan terima kasih di ucapkan buat Kak Umi yg sudi bg bihun goreng satu tupperware yg mmg sdp tahap dewa 19!! (Sori tak sempat snap gambar.. sedar2, dh licin).. ^___^

 
Aku plak hanya mampu menjamu kengkwn dgn bihun tomyam jer...



13 comments:

  1. he he..sama2..walau x dek gambo,dapat gak bahagian dalam N3 x tahan tu...

    Serawa durian tu..x dapat rasa lorh..dilanda bz hingga lupa terus..tengok gambo terliur pulak..

    bihun tomyam yang dapat pengiktirafan masterchef kat umah akak..he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti lah ade bahagiannya.. Dh melantak satu tupperware kalau tak ingat kat tuan tanahnya, mmg melampaulah.. hehehehe...

      Tulah, rugi tak rasa serawa durian tu...

      Bihun tomyam?? masterchef?? auwww... malewwww lh... kehkehkehkeh...

      Delete
  2. Replies
    1. hehehe... nanti aku post lah ke banting tu...

      Delete
  3. sgt berkenan ngn coklat tu ;)

    ReplyDelete
  4. sedapnya mihun tom yam tu... Pandai ko masak ye :)

    ReplyDelete
  5. ala biasa2 jer kak.. tak sedap mane pun... huhuhu...

    ReplyDelete
  6. kenyang le ehh..
    akak lak pantang..dapat dapat..suke...

    ReplyDelete
  7. Dlm banyak banyak menu di atas.. yang palinggg buat air liur menjejes air liurrr bila nampak kotak nasi bukhara.. lama gila tak makan nasi bukhara...

    ReplyDelete
  8. akak lak pantang org masak dan pantang nampak. ekekekek....

    ReplyDelete
  9. K.Sheema : nasi bukhara syed mmg terangkat abis..


    K.Adha : kihkihkih...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™