Thursday, December 22, 2011

::Birtday Celebration::

Salam...

Ari selasa baru ni aku ade terima jemputan utk ke majlis hari jadi seseorang... maaf, nama terpaksa di rahsiakan bagi mengelakkan sebarang kecelaruan yg bakal timbul... huhuhu... Berikut adalah butiran majlis berkenaan :

Tarikh : 19hb Disember 2011 (Isnin)
Masa : Jam 8.30 malam
Tempat : Putrajaya
Tema : - Lelaki : Dark Sports Jacket
               - Wanita : Fuchsia / Lime Green

Golongan marhain...

Marhain lagi...

Cantik giler...

Dapat Patchi lg...

***Membazir itu adalah amalan syaiittooonnn...

9 comments:

  1. wakakak... tak tahan pesanan penaja yg akhir tu. abis tu awak makan ke tak? kuikui.. mcm nk teka je sape punye birthday tp x beranilah. buatnye salah. x pepasal dh dosa. btw sy setuju ayat "membazir adalah amalan syaitonnnnn" KUIKUIKUIIIIIIIIIIIII...

    ReplyDelete
  2. perghhh.....!!! wut patchi???? heeeee

    ReplyDelete
  3. Mak Izz : Of coz sy mkn... benda dh terhidang... kang tak mkn membazir plak... membazir kan amalan syaitooonn... ngeh3x...

    Ebob : utk sdp kn ati ko, aku nk kate "ala sdp lg beryls"... kihkihkih...

    ReplyDelete
  4. lea...coklat yg lg sedappp adalah "FrEE" terbaikkkk dr ladang mueheheh

    ReplyDelete
  5. kahkahkahkah... betul tu kak..

    ReplyDelete
  6. ala..ke sbb aku xpnah rase patchi 2...uwaaaa!! heeee ;>

    ReplyDelete
  7. nanti kalau dpt lg aku campak ke sana ckit hokey...

    ReplyDelete
  8. golongan marhain yang sangat tulus muluss ayuuu... hahahahaha pesanan lastt adalah terbaikkk.. hahahahahhaha

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™