Friday, April 22, 2011

::Yg Mane 1 Pilihan Kalbu??::

Salam...

Yehaaa!!! ari ni merupakan ari jumaat yg sungguh indah... nk tau knp indah??? suasana mmg cukup indah bile bos aku tak msk opis.... so ini menandakan kenduri kecil2an harus di laksanakan... memandangkan bos tak msk, so kepale hotak ni pun ligat memikirkn kemane hala tuju kaki utk melangkah tengah hari ni?? antara pilihan2 yg sdg berlegar2 dlm kepale hotak aku ni ialah :

Alamanda... Coz paling dkt ngan opis...

Jusco Equine Park pun leh thn gak...

Atau pun duk opis jer diam2... poket pun tak luak...

So, cam ne erk??? yg mane 1 pilihan kalbu ni???.. aku rs biarlah masa dan keadaan yg menentukan.... kang dh elok aku plan, bos aku tu wat panggilan hangit plak... its always there... Menci aku!!!!

8 comments:

  1. pilihan last..tu yg best..hahahha

    ReplyDelete
  2. hahahaha... jimat tenaga n jimat duit yer...

    ReplyDelete
  3. akhirnya..g yang firstkan...cuba teka, apa dia belikan untuk kita??..(perasan....:P)

    ReplyDelete
  4. hehehehe... br sampai ni... tak tapau pape pun... udah dpt ape yg d cari.. ngeh3x...

    ReplyDelete
  5. dia ada 3 pilihan je ek. akak ada bykkkkk sgt pilihan tau. tp today akak x ke mana2. dok pejabat jeh siapkan fail meja. mencikkkkk!

    ReplyDelete
  6. hehehehe.... kite sentiase terikat dgn pilihan yg terhad...

    ReplyDelete
  7. me?? slalu balik umah jerk, m'buta..time ni le nk rest tul2 akif kt skool...hahahaha...^_^

    ReplyDelete
  8. hehehehe... blk sorang ke ngan wak parın? ahaks!!!

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™