Friday, April 29, 2011

::Fahamilah Daku::

Salam...

Sumtimes bkn nk merungut, tp just nk org sekeliling memahami bahawasanya yg aku ni hny ade sepasang tangan, sepasang kaki dan kudrat yg lbh kurang same dgn anda semua... so, I also have my own task that need to be done! Thats y aku selalu blk lmbt... coz keje aku sendiri berlambak... aku tak suke tangguh keje coz kalo aku tangguh, esk dtg lg keje baru, so keje yg ade semakin menimbun... tu blum lg d tambah dgn incoming call yg bertalu2 ngalahkan talian Hot FM....  aku mintak maaf sekiranya ade pihak yg terasa... so, I begging once again, that....

"FAHAMILAH DAKU!"

4 comments:

  1. Ye la Le'a..kalau ada yang datang, minta bantuan dsb..kalau x dapat nak tolong, terus terang je la...tak la terbeban kat mu pulak..atau suggest la supaya minta tolong kat tempat lain..banyak lagi bahagian yg tengah free time ni..

    *yang mintak tolong tu pun 1 jugak...!!!!x kan x faham2..

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu... hny org yg melalui jer yg faham kak....

    ReplyDelete
  3. jd PA kena bljr demand keje dik. kerja hikiki 1st. keje2 lain yg org mintak tolong tu, time x bz bolehla :)

    ReplyDelete
  4. tu yg mslhny kak... dr dulu lg, susah sgt nk kate "Tidak" pd org..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™