Thursday, May 10, 2012

~~Outing~~

Salam...

Lamenya rasa tak membebel kat blog kesayangan ni... last week aku kene outstation kat Kuantan selama seminggu... Penat tak ilang lagi, kene terbang ke Perak plak... Alhamdulillah, ari ni baru rasa free untuk meneruskan tugas hakiki aku kat blog ni... Tak de ape yg nk di ceritakan sgt... cumanya aku nk kongsikan sedikit corat coret semasa berada di Kuantan...

Spt kebiasaan, sambil menyelam wajiblah telan air sampai kembung kan... selain wat keje kat sana, kami juga berkesempatan menjengah beberapa tempat yg ade di sekitarnya mcm gi Tanjung Lumpur & East Coast Mall...

Tidak ketinggalan FM utk kengkwn...

Masa berada di Kuantan, aku sgt tertarik dgn perkataan yg tertera kat papan tanda diaorg.. rasa nk tergelak pun ade... ni antara signboard yg sempat aku snap..


Tak Rasa Bersalah Ke Potong Q?

Masa kat sane juga, aku sempat dua kali gi makan kat Tanjung Lumpur... Kat situ ade seafood yg segar n masakan diaorg pun not bad... dan yang paling best, dua2 kali tu ade org blanje... ^___^ so kalau ade sesape tersesat ke Kuantan, jgn lupe singgah kat sini k...



BTW, time seminggu kat sane, kami telah bermukim di Zenith Hotel... sepanjang kat sana, layanan daripada pihak hotel sgt marbeles... layanan best of the best tu sampailah ke peringkat dapur diaorg... kalau tak caye, tgk ni... kami order sate, then bile dtg, siap  dgn message kat pinggan lagi k... ahaks!! ^___^


No comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™