Monday, October 25, 2010

~~Lega Rasanya~~

Salam...

Pepagi lagi aku dah rase lega coz satu perkara yg tak mudah utk di luahkan telah aku laksanakan...Esk aku akan ke Vietnam atas dasar tugas rasmi sampai lah ari ahad...This week ade dua member kawin (Shah n Sue)...Sue n shah is my colleague..so rs terkilan gak tak dpt g majlis diaorg..especially wedding sue coz ari tu aku kawin, sue datang...Sori bebanyak sue...I terpakse grab peluang yg datang depan mate..bukan selalu rezki mcm ni datang..Ni adelah peluang kedua aku ke overseas selepas Dubai pada okt last year..Alhamdulillah..

Anyway, berbalik pd citer asal...td pepagi aku bwk adiah ke tempat su n say sori to her coz tak dapat attend wedding dia..aku tgk dia agak terkejut coz aku merahsiakan pemergiaan aku daripada pengetahuan dia...ms bg gift aku explain keadaan sebenar..nmpk sue sedih sgt..sori again sue...Sebagai seorang sahabat, aku hanya dapat mendoakan ape yg terbaik wat sahabat ku...

"Semoga Berbahagia Sue n Ziyad"

(Pic cute diaorg akan aku upload lps aku blk nanti k!)

No comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™